Нетривіальне рішення: хто з епатажних зірок став обличчям шампанського Dom Pérignon
Дата: 06.04.2021
Eпaтaжнa aмeрикaнськa співaчкa та я пісень Леді Утка стала обличчям рекламної кампанії елітного дому шампанського Dom Pérignon, повідомляє УНН з посиланням сверху сайт виробника.
Манером), яскрава рекламна кампанія стартує грядущее, 6 квітня. Окрім реклами, між Леді Гагою та Dom Pérignon планується розширена колаборація, в рамках якої відбудеться випуск лімітованих пляшок шампанського не переводя духу зі скульптурою, розробленою співачкою.
Dom Pérignon також если підтримувати Фонд Леді Гаги "Born This Way", який спрямований держи підтримку та розширення можливостей молоді.
Додамо, дослідження показали, що вживання шампанського знижувало ризик операційного втручання, пов'язаного з катарактою, получай 10%.
Нагадаємо, що в Україні, особливо серед молоді як дилемма шампанському, не спадає попит в різнокольорові винно-газовані напої, популярні також в Іспанії, Італії та Франції.